Akıllı televizyon taşınabilir oldu

Dijital platform uygulamalarının içeriklerini bir kutu üzerinden kullanıcılarına sunacak olan TV+ PRO, dijital içeriklere tek platformdan ulaşılmasını sağlıyor.

TV+ PRO’nun basın toplantısında konuşan TV+ Genel Müdürü Gülçin Alıcı Gökçe, zenginleşen içerikler ve yenilikçi teknolojilerle dijital platform pazarında yeni bir periyot başladığının altını çizdi. Gökçe, “Hedefimiz TV+’ı gelişim alanlarıyla farklılaştırarak her şeyin bir ortada olduğu bir ‘platformlar merkezine’ dönüştürmek. Bu yolda büyük adımı da TV+ PRO eseriyle attık. Tüm dijital platform uygulamalarının bulunduğu içerikleri, izleyiciye tek bir kutu üzerinden sunacağız. Kullanıcı dostu bu ‘süper platform’ ile dalda kapsayıcı ve dönüştürücü bir rol üstleniyoruz” dedi.

Gökçe, yeni eserle ilgili şu bilgileri verdi: “Mobil uygulamalar üzerinde çalışan dijital platformların tamamını indirebiliyorsunuz ve tek bir kutu üzerinden bütün cümbüş dünyanızı yönetebiliyorsunuz. Dijital platformların birçoklarını evvelce kutuya yerleştirdik ve bu biçimde pazara sunuyoruz. Ayrıyeten, Google Play Store’daki rastgele bir uygulama da indirilebilecek. Kutu tüm internet sağlayıcılarıyla çalışıyor.

2.4 MİLYON ABONE

Aynı vakitte aygıtın taşınabilir özelliğiyle de diğer bir alanda kullanılma özgürlüğü bulunuyor.”

TV+ pazar payınının 2014 yılının ikinci çeyreğinden itibaren büyüdüğünü belirten Gülçin Alıcı Gökçe, “Bu yıl birinci çeyrek kapanışı prestijiyle kutu pazar hissesi yüzde 16.5 düzeyine ulaşırken, kablolu TV pazar hissesi yüzde 35 oldu. TV+ tavsiye edilme skorunda da son dört çeyrekte sistemli ve istikrarlı bir büyüme var. TV+’ın toplamda 2.4 milyon abonesi bulunuyor. Nisan 2023 periyodu datalarına nazaran ise IPTV mesken müşterimiz 1.4 milyon oldu. Premium paket kullanıcı oranı da yüzde 76’nın üzerinde” dedi. Gökçe, Türkiye’de TV kutu pazarının ise toplamda 7.7 milyon kullanıcısı bulunduğunu belirtti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir